onsdag, oktober 15, 2008

Pinde-venner....

Lørdag og søndag blev brugt på kursus i pileflet. I alt for lang tid, har jeg talt med en veninde om, at vi skulle lære at tackle de der "pinde", og nu gjorde vi så noget ved det. Det var rigtig sjovt, hyggeligt og givende og jeg er selv vildt imponeret over hvad man kan lave - og lære i løbet af så få timer. Godt nok er foderhuset blevet en andelse skævt - det er ikke helt let at styre både facon og pil og teknikker samtidig, men med lidt øvelse kommer det jo nok, og som første projekt er det vel egentlig ok.

Pil har vi i haven, og der ligger også nogle der er tørret og bare venter..........det er kun tiden der mangler! Nogen derude der ved hvor man finder noget mere af den mangelvare?

Det blev også til en lille afslutningsting - en engel, som jeg var med at produktudviklede lidt på - syntes ikke helt at modellen var i orden, og Fru lærer grinede lidt, fordi vi allerede var i gang med at ændre på tingene........hvis nu alt blev lavet ens, så var tingene da alt for kedelige. Der skal originaler til..........

5 Comments:

Blogger Tine said...

Hold da op, hvor er jeg imponeret.

Det er fuglehus er da bare utrolig flot!
Og englen, den er da bare så fin.

4:26 PM  
Blogger Jette said...

Hvor er det bare flot det fuglehus, det kan jeg faktisk bedre lide end det jeg lavede, men vi havde jo også kun 4 timer til det.

7:34 PM  
Blogger Karina said...

Tine: Tak! Jeg er selv lidt overrasket over resultatet. Det er i hvert fald sjovt at lege med.
Jette: Jeg synes nu også dit var flot. Det var lidt anderledes med et andet tak, er det ikke rigtigt? Det var da fint nået på bare 4 timer - jeg vil da ikke lige fortælle hvor lang tid jeg brugte :-)

9:26 PM  
Blogger damsgaarden said...

Det er vel nok et flot hus du har fået lavet, du er da super sej til at flette, det kan godt være i har haft en dygtig lærer, men eleven har bestem talent ;-))

9:33 PM  
Blogger hanneb said...

Jeg er da også imponeret over dit flotte fuglehus. Og så er det første gang du fletter - Rigtig godt gået:-)

11:56 PM  

Send en kommentar

<< Home