søndag, maj 10, 2009

Ringetone eller mislyd........

Camilla vil gerne synge i kirkekoret i Vordingborg. Hun har før sunget i kor. Dengang var det på skolen, men så gik korlederen på pension, og så var der vist noget andet der trak i den unge dame. Nu er hun kommet på andre tanker.

Over aftensmaden blev den beslutning debatteret - både frem og tilbage, og Alexander måtte lige bidrage, da talen faldt på optagelsesprøve eller ej til det her kirkekor:

Mor: Jeg tror nu ikke der er noget problem i det, hvis der er optagelsesprøve - du synger jo rent.
Camilla: Det gør da heller ikke noget - det vil jeg da bare glæde mig til.
Far: Det er da godt at det ikke er mig der skal til prøve, for jeg synger vist ikke rent.
Manden bryder ud i sang.........
Alexander: NEEEJ...... far, bare stop! Den dag jeg får en mobilteleforn, vil jeg gerne have dig som ringetone. Så vil de andre spørge hvad det er for en grim lyd den siger når den ringer!

Så er det vist lige sat på plads!!

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Stine said...

Det var dagens grin :-) Tak for det.

3:32 PM  

Send en kommentar

<< Home