søndag, oktober 18, 2009

Dagens hurtige...

.....blev dette "dulle-tørklæde" til Camilla.

Min tanke da jeg købte to nøgler "Pom Pon Garn" i Netto var, at hun selv skulle strikke et halstørklæde, men efter at hun havde forsøgt og vi havde pillet op flere gange (og det er ikke nemt i den slags garn) blev vi meget hurtigt enige om, at det nok var bedst for os begge, hvis jeg bare strikkede det færdigt ;-)

Det var ikke nemt at strikke i og det var ret anstrengende for fingrene, men nu hvor jeg alligevel har tilbragt det meste af dagen på sofaen, fordi hele kroppen værker og hovedet gør ondt ja, så kunne jeg jo lige "barbere geden" som lå i kurven. Det er nu gjort og Camilla har endnu en halsklud hun kan vikle sig ind i!

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Gitte said...

Det var da godt at moderen kunne træde til og hjælpe. Det klær hende.

10:25 PM  

Send en kommentar

<< Home