søndag, februar 21, 2010

Sok-amok....

.....og denne gang i yoga-udgave. Dvs. uden hæl og tå.......og hvorfor er det så lige en yoga-sok?

Kan man ikke dyrke yoga i almindelige sokker? Nu har jeg aldrig gået til yoga eller noget der ligner, så jeg ved ikke om der er en fordel ved at mangle lidt uld her og der i sokken.

Camilla havde set dem på nettet en dag jeg sad og rodede efter strikkeopskrifter, så hun måtte eje. Nu har hun et par, og så kan man jo altid tage almindelige sokker på indenunder, hvis man fryser tæerne ;-)

Opskriften findes lige her: Yoga-sokker, hvis du skulle ha' lyst. Jeg har strikket i Brugsens udmærkede og næsten uopslidelige strømpegarn.

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Bettina said...

I almindelige sokker glider man ganske enkelt alt for let i nogle af de stillinger, man indtager i yoga, fx med meget skrævende ben.Man har brug for det fodfæste, det giver med åben hæl og tå. :o)

8:19 PM  
Blogger Karina said...

Tak! Så blev jeg lidt klogere :-)

8:52 PM  
Blogger Gitte said...

Smarte - det er de ;-)

11:16 PM  

Send en kommentar

<< Home