tirsdag, marts 09, 2010

Folklore med variation

Endnu en lille veste-ting til Camilla. Tror da (heldigvis) aldrig hun får nok af det hjemmestrikkede. Udgangspunktet var Annes dejlige oprskrift på Folklore, men da jeg hverken havde garn til det ene eller det andet, blev det den lille korte udgave - uden ærmer eller noget. Skulle jo ha' et eller andet at strikke på til vinter-OL ;-)

Annes tanke var, at det skulle være en kort model, og det blev der så ikke pillet ved. Jeg har strikket i Angora-Silk-Tweed fra garn.dk. Lidt hårdt inden vask, men det bliver meget lækkert når det har været en tur i maskinen. Heldigvis tåler det koldtvands-uldvask ;-)

Helt sikkert bliver der flere projekter med udgangspunkt i netop denne opskrift. Jeg vil også ha'..........

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Tina Olsen said...

Hvor er den bare fin...ja altså pigen inden i blusen er da også fin..hi-hi - den kan jeg godt forstå du er misundelig på!!! - glæder mig til at se hvordan din udgave bliver ;-)

9:58 AM  

Send en kommentar

<< Home