tirsdag, september 27, 2011

Første billede

af Helge - tror vist det var i dag det skulle lægges ud, hvis man var med i hækle-projektet. Lige nu ligner ham Hr. Elg Helge ret meget ingenting - ser vel bare lidt stribet ud og småfed ud i den ene ende. Ved ikke lige hvad jeg skal synes om farverne. Dvs. det ved jeg godt. De sidder ikke lige i skabet. Havde ikke andet, og måske det bare ender med en lidt speciel og multifarvet elg ;-)


Weekenden var meget fyldt og meget travl, så der er intet blevet hæklet. Måske man skulle nuppe nogle omgange nu. Lektiecaféen er lukket for i dag, og jeg har fundet sofaen, så måske lige om lidt og så en kop te eller to. Er der andre der har gang i en Helge?

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Mor Lotte said...

jeg er også med i Helge hækl-a-long... jeg er nu kun nået til 11 omgang... :o) her i efteråret er det godt med nogle farver... så min ender nok også med at blive en helge elg i en masse underlige striber..

Forsat god hæklelyst med din Helge... :o)

1:02 PM  
Blogger Nørkle Tøserne said...

Det kan godt være du ikke selv er helt tilfreds med dit farvevalg, men jeg synes at han ser godt ud... Min Helge ligger bare i bunken med halvfærdige projekter og venter på, at jeg finder ham frem og får lavet gevir, ører, øjne og næsebor til ham.

8:43 AM  

Send en kommentar

<< Home